Nogle fordele og ulemper ved lysskilte

Nogle fordele og ulemper ved lysskilte

Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

I denne artikel vil vi se på fordelene og ulemperne for en enkelt virksomhed, hvis de vælger at benytte sig af lysskilte til at fremhæve deres forretnings virke i det fysiske miljø.

Vi vil fokusere på, at man vil have nogle lysskilte stående og/eller hængende ude foran ens butik, eller man ligefrem vil have dem oppe på taget, hvis dette kan lade sig gøre for den fysiske forretning.

Der er ikke tanke på, at man sætter lysskilte op andre steder såsom inde i byen eller ude ved indfaldsvejene til at give direktioner om, hvor man skal dreje hen for at komme til ens butik – dette er udelukkende med tanke på arealet på og omkring ens fysiske forretning.

Den umiddelbare fordel er jo, som vi lidt mellem linjerne har nævnt, at man kan se, hvor man skal gå hen for at finde den givne butik, og så træder den også markant frem i form af, at man har lys i skiltene til dette.

Nogle gange kan man med sådan nogle lysskilte endda sætte dem til, at de skal blinke på skift, i et mønster eller på en tilfældig måde, så der altid er noget blikfang at hente her.

Det er næsten givet, at man tiltrækker kunder foran dem, der har nogle mere statiske skilte, og dette kommer specielt til udtryk, når man bor i Danmark i de mørke måneder, hvor de fleste handlende kommer ud, når mørket er faldet på.

På den måde kan man lokke kunder til, som måske ikke vidste, de havde brug for at handle hos en.

Dog kan det også være en stor udgiftspost, specielt hvis disse lysskilte er store, og nogle butikker vælger endda konstant at have dem tændt. Det kan blive dyrt.

Og så er det heller ikke så godt for miljøet, at man bruger så meget strøm, så man er nødt til at afveje med sig selv, hvad der bedst kan betale sig for en i det samlede hele.

Comments are closed.